ŞİRKET POLİTİKAMIZ
Ø Toplam kalite hedefimiz doğrultusunda, ‘’Sürekli İyileştirme” anlayışı ile uyguladığımız yönetim sistemlerinin (9001-27001-37001) gelişimini ve performanslarının daima iyileştirilmesi amacı ile, müşteri memnuniyetini sağlamayı, hizmetlerimizi etkileyen ulusal ve uluslararası regülasyon ve standartları ve diğer uygulanabilir şartları yerine getirmeyi ve sürekli en üst düzeyde tutmayı;
Ø Müşterilerimizin ve ilgili tarafların gereksinim ve beklentilerini gözeterek, müşteri memnuniyetinin sürekliliğini güvence altına almak, güvene dayalı bir işbirliği ve başarılı bir sürdürülebilirliği sağlamayı,
Ø Bilgi teknolojilerinin gelişmesi ile daha önemli hale gelen bilgi varlıklarımızı yönetirken, kaybolmaması, ihtiyaç duyulan ve izin verilen şekliyle erişilebilir olması için tüm tedbirleri almayı ve paydaşlarımızın emaneti olan bilgilerin de sızdırılmaması için yasal uygulamalar doğrultusunda çalışmayı
Ø Çalışanların bilinç, farkındalık ve güvenlik gereksinimlerine uyum düzeylerini en üst seviyeye çıkarmayı,
Ø Üçüncü taraflar ile yapılan sözleşmelere uygunluğun tam olarak tesis edilmesini sağlamayı,
Ø Bilgi güvenliği ihlal olaylarını en aza indirmeyi ve bunları öğrenme fırsatına çevirmeyi,
Ø Rüşvetle Mücadelede etkili bir şekilde çalışılması için gerekli olan yeterli ve uygun kaynakların tahsis edileceğini,
Ø Rüşvetle Mücadele ile ilgili tüm yasal mevzuat ve sözleşmelere uyulacağını,
Ø Personelimizin misillemeye ve ayrımcılığa maruz kalmasını veya haksız disiplin cezasına çarptırılmasını engellemeyi,
Ø Şirket çalışanlarının, müşterilerden veya şirketin mal veya hizmet satın aldığı iş ortaklarından hediye kabul etmemesi için takipçi olmayı taahhüt ederiz.